Jak změnit barvu v průběhu háčkování

Když jsem poprvé zkoušela změnit barvu čepičky, ukončila jsem předchozí řadu a do vzniklého oka jsem protáhla novou barvu. Většinou jsem si předtím na nové barevné přízi vytvořila smyčku a tu jsem protáhla. Tohle řešení taky funguje, ale nevypadá nic moc a vzadu vám zbydou konce přízí, se kterými si musíte poradit.
 
Takže kdy je vhodné měnit přízi?

Těsně před ukončením řady pevným okem (obecně kdykoliv před ukončením například DS)  - na háčku máte 2 poslední oka a protahujete jimi novou přízi.
 
Ukončení řady novou přízí

Ukončená řada
A co s konci obou přízí? Starou přízi ustřihneme a oba konce "vháčkujeme" dovnitř viz foto níže. Až je téměř celé "zaháčkujete", zbytky ustřihnete a je to:-)

Rubová strana čepičky - konce nejsou vidět

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak ukončit háčkování, aby to nebylo poznat

Základní postup pro vytvoření čepičky

Pojďme uplést čepici (návod) / Let's knit a hat (tutorial)