čtvrtek 14. října 2010

Čepička měsíce Října (návod zdarma)

Dnes jsem dokončila čepičku vhodnou na sychravné podzimní počasí. Háčkovala jsem z příze Merino (50% acryl, 50% vlna merino) háčkem č. 5. Čepičku jsem háčkovala dle návodu z blogu Prskavkina dielnička, kde je návod ke stáhnutí ve formátu PDF ve slovenštině.
  
Teplá čepička s aplikací vločky
Vzorek čepičky je založen na háčkování střídavě na rubu a líci čepičky, přičemž na rubové straně se háčkuje jen do předního oka. Výsledek je velmi efektní:-)

Namísto původní ozdoby (velmi hezká kytička) jsem zvolila zimní motiv vločky. Pokud si ji chcete uháčkovat, směle do toho!
Použité zkratky:
PO - pevné oko
ŘO - řetízkové oko
KS - krátký sloupek
DS - dlouhý sloupek
Speciální steh pikotka - uháčkujte 4ŘO, ukončete PO do 1.ŘO.

1. řada - do magického kroužku (z 5ŘO) uháčkujte 15DS.


2. řada - uháčkujte do tří ok DS, poté 7ŘO, opakujte ještě 4x.


3. řada - do 3DS zpředchozí řady uháčkujte vždy KS, do obloučku pak 2KS, pikotku, 2KS, pikotku, 2KS, pikotku, 3KS, opakujte ještě 4x.


Čepičkám zdar!

1 komentář:

  1. článok sa mi veľmi páčil, zrozumitelne spracované, veľké ďakujem....

    OdpovědětVymazat

Líbil se vám článek? Máte připomínky? V tom případě přidejte k záznamu komentář..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...